INSIDE EJ
Home About Instagram Twitter Follow Dash

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

2019



Hi Assalammualaikum.

Since I'm become housewife since Jan 2019 so I'm decided to active balik blogging hahaha. 

So how's life?

Good.

Very good.

I'm getting married with my love since November 2012 and he is such a good husbang yang berusaha untuk buat aku happy. Berusaha untuk dapatkan apa aku nak. Berusaha untuk penuhi apa aku mintak.

I couldn't ask for more.

Cuma harap semoga rezeki dia murah sentiasa. Dan jodoh kami berpanjangan anddddd.......please doakan kitaorang duduk sama :'(

For those yang curious kenapa tak duduk sama kata housewife.

First of all. Aku belajar lagi.

Dan dalam dua bulan ni (mid Dec & Jan'19) aku ulang alik tiga negeri Selangor-Kelantan-Terengganu hahahah. Dapatlah kejap duduk sama 


Ok tu je kot.



P/s: Doakan aku dapat kerja. Bosan gak jadi housewife laki jauh, anak belum ada. Hehuheu




0 Comments:


|