INSIDE EJ
Home About Instagram Twitter Follow Dash

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Sorry?






Bismillah. Ye Assalammualaikum



I do have friends like im dont have one.

Sigh.

No. Bukan nak terasa ke apa ke tapi guys, kau rasa aku wujud ke?
Bukan pertama kali dah rasa jauh macam ni kang cakap kata hekeleh tu pun nak terasa atau drama apa do kau ni? 

Sorry?

Yes. Its me, yang selalu sangat sensitif sejak dua menjak ni. 
Kan? Ye tahu

Try imagine lah kan dorang borak pumpang pumpang sampai kau masuk aje semua krik krik krik sekali dua mungkin benda biasa bila banyak kali. Kau pun rasa tak sedap kot. Ke aku je yang ada rasa tak sedap tu hahaha


Kawan.


Kalau ye aku jenis buat muka bodoh orang nganjing apa pun aku layan aje
Aku pun ada reti ada rasa bila kena ignore tanpa punca.
Cakap kalau aku ada buat salah buat kau rasa tak best ke apa even kau kata bestfriend ke jahanam ke apa kalau rasa tak best, cakap. Bukan ignore macam lembu.


Tu je.
Kasi tahu. 




0 Comments:


|