INSIDE EJ
Home About Instagram Twitter Follow Dash

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

I'm back
12 December 2015. 2:24AM

Hai. Lama tak jumpa
Miss me? Kuikui


Its been a long time since i decided nak menulis balik wah kemain lama aku ambik mood.
Rasa nak menulis pasal kehidupan dulu & how i changed into the perempuan one. Aku takde lah cakap aku ni contoh ke apa ke aku cuma nak berkongsi

And maybe kau yang rajin judge aku itu ini reti nak bukak mata untuk nilai aku semula. Ke.

Atau.
Kau yang pernah lalui benda aku hadap dulu tapi taktahu nak berubah dari mana. Ke

Oh yes. Btw aku baru lepas konvo.
Ye itu benda biasa tapi kalau kau kenal aku kau akan tahu betapa luar biasanya aku berjaya habiskan diploma perakaunan. Padahal aku lah manusia paling benci matematik mengira akaun & suku sakat keluarga dia. Yes. I hate calculation

Macam mana aku habiskan?

Ibu abah.

That was the main reason. Aku graduated dengan cgpa cemerlang lah jugak even cukup cukup 3.00 pointer atleast takde repeat sem atau bawah 3.00 pointer wah bangga kejap rasa kuikui.

& I got dean's list masa semester satu. Sekali tu je lah pun hahaha. Paling jahanam masa semester 2 & 4 taktahu mana silap tapi memang dari awal masuk aku dah set minda semester 2 & 4 takkan score. Nah kau! Benda jadi kenyataan padan muka niat benda bukan bukan


Aku sambung kemudian.
Salam tidur kalian


p/s: Delete all the past post sebab merepek nokharom dengan ayat Masha Allah aku ke tew.


0 Comments:


|